سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که را نهال خوى و خلق به بار بود ، شاخ و بر او بسیار بود . [نهج البلاغه]
هادی حسامی

طبق آمار منتشره، همه دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی اعم از مستکبرین عالم، بنی صدر، رادیو فردا، حزب مشارکت، دو سوم زندانیان اوین، سوراخ کنندگان کشتی نظام بلاخص افراد پشت پرده و جلوی پرده و زیر میز، عروسکهای باربی، اکثر فیلمهای هالیوودی که در نوروز امسال از رسانه ملی پخش شد!، بی بی سی پرشن، فتنه گرانی که پرده از نقابشان افتاد، خواص بی بصیرت، برخی جریانات مشکوک اطراف دولت، گلشیفته، اساتید اخراجی دانشگاه ها، برخی آقا زاده های فراری، مقداری فراری آقازاده، آن تعداد انگشت شماری که در نوروز امسال با وجود بسته بودن دست شیطان همچنان به گناه کردن مبادرت ورزیدند (سرجمع 448 نفر)، حلقه لندن و .. همگی فهمیدند که جنبش سبز مرده و باید به فکر چاره ای بود.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: سیاسی، طنز


نوشته شده توسط هادی حسامی 90/1/24:: 12:9 صبح     |     () نظر

مدتی نزدیک به دو سال است که هر چند روز یک بار خبری از تاسیس و راه‌اندازی یک سایت جدید خبری به گوش می‌رسد. سایت‌هایی که هر یک با رویکردی خاص به بزرگنمائی و بازنشر برخی از اخبار داخلی، خارجی و یا بین‌المللی می‌پردازند و مدتی بعد کم‌کم محو شده و حوزه تاثیر خود را از دست می‌دهند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: سیاسی


نوشته شده توسط هادی حسامی 90/1/24:: 12:3 صبح     |     () نظر
فرهادی در فیلمش با صراحت تمام بیانیه ای صادر می کند مبنی بر اینکه دستگاه قضا نیازمندی مردم را برطرف نمی سازد، اما جواد شمقدری صراحتا در برنامه هفت اعلام می کند که این فیلم تصویری زیبا از دستگاه قضا نشان می دهد، واقعا نمی دانم شمقدری با کدام استدلال این سخن را بر زبان آورده است، البته حدس می زنم با همان استدلالی که قرار است سینما را در قالبی فدرالیته توسط شبه اپوزیسیون اداره کند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط هادی حسامی 90/1/23:: 11:50 عصر     |     () نظر
چند روز پس از اخراج سه دیپلمات ایرانی از کویت و اقدام متقابل ایران، رسانه های عربی از احتمال قطع کامل روابط دیپلماتک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و ایران خبر دادند. به گزارش ایران دیپلماتیک روزنامه السیاسه چاپ کویت به نقل از یک مقام بلند‌پایه دیپلماتیک خلیج پارس نوشت که گام بعدی شورای هم‌کاری [...]

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط هادی حسامی 90/1/23:: 11:50 عصر     |     () نظر
نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در اظهاراتی خصمانه در نشست مشترک لبنانی_سعودی بدون ارائه سندی و نیز بدون اشاره به لشکر کشی عربستان به بحرین ایران را متهم به دخالت در امور داخلی منامه کرد.

کلمات کلیدی: سیاسی


نوشته شده توسط هادی حسامی 90/1/23:: 11:50 عصر     |     () نظر
   1   2   3      >